  • Data: 2004-04-17 07:40:20
    Temat: Re: wypłata odszkodowania z OC
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WACEK wrote:

    > " nie chce mi go wypłacić tłumacząc,że
    > właściciela pojazdu."
    >
    > I teraz muszą sprawdzić czy zachodzi ich odpowiedzialność.
    >
    > "I sprawa z jakiegoś powodu przeciąga się już miesiąc."
    >
    > To i tak niezbyt długo uwzględniając zwyczaje naszych ubezpieczycieli,
    > masz prawo wglądu w akta, skorzystaj z tego! Pozdrawiam Wacław

    to jest STANDARDOWE postepowanie ubezpieczycieli..

    Jesli jest JAKIKOLWIEK CIEN PRETEKSTU by nie wyplacic - nie plac.

    Chyba dobrze byloby zalozyc "zlota ksiege"
    tych, ktorzy tego JUZ nie robia....

    A Poza tym podobna sa juz ludie/firmy
    ktrzy przeszli "mna nasza strone" i za procent "widykuja"
    od ubezpieczycieli nalezne kwoty...

    Boguslaw