  • Data: 2004-04-16 16:25:19
    Temat: Re: wypłata odszkodowania z OC
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:458d.00000066.407f88d7@newsgate.onet.pl...
    > Miałem stłuczkę z nie swojej winy.Mam OC wykupione w PZU.Sprawca szkody
    miał
    > polisę z firmy ubezpieczeniowej o nazwie TRYG.W/W TRYG przyznał mi
    > odszkodowanie w wyskokości 2 tys.zł.ale nie chce mi go wypłacić
    tłumacząc,że
    > sprawca miał polisę wystawioną nie na siebie tylko na poprzedniego
    właściciela
    > pojazdu.I sprawa z jakiegoś powodu przeciąga się już miesiąc.Może ktoś
    miał
    > podobne doświadczenia i doradziłby mi co zrobić ,do jakiej instytucji się
> [...]

    bardzo wazne, kiedy zostal sprzedany samochod - jesli przed 1 stycznia 2004
    to w ciagu 30 dni od daty sprzedazy umowa wygasa (chyba ze kupujacy zawrze
    nowa umowe wczesniej). Jezeli sprzedaz po 1 stycznia - Zaklad Ubezpieczen
    odpowiedzialny jest bezwarunkowo - w takim przypadku daj znac.

    jesli ten pierwszy przypadek - daj znac kiedy (od momentu sprzedazy
    samochodu) mial miejsce wypadek.
    p.
    W,