  • Data: 2024-01-30 22:32:10
    Temat: Re: wypadek z wodzisławia
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Filmu z autostrady nie ma tak naprawdę do dziś - przynajmniej w
    > przestrzeni publicznej. Jest filmik z samochodu jadącego z przeciwka
    > przedstawiający moment uderzenia z którego nie wynika, co do niego
    > doprowadziło. Zresztą chyba ujawniono go później.

    Widać na nim najpierw zapierdalający dwa razy szybciej od pozostałych
    samochód a następnie trochę iskier i czewrone światła BMW. Chwilę potem
    wybuch. Naprawdę sądzisz, że to normalnie, że BMW ma najpierw światła
    białe a potem czerwone z przodu? Widać na nim jak na dłoni że w wypadku
    uczestniczyły dwa samochody. Nie rób z kolegów klinicznych debili. Jak
    wiesz mam nie najlepsze zdanie o was, ale bez przesady - niemożliwe,
    żeby w Polsce aż tylu funcjonariuszy miało IQ na poziomie 70 i zjechali
    się akurat w ilości kilkunastu do jednego wypadku a przy tym nie znalazł
    się ani jeden w okolicach IQ 90. I wszyscy mieli maturę. Po prostu nie.
    Teza że nie wiedzieli że to jeden wypadek jest po prostu nie do obrony.
    Dżejef to robi bo na swój sposób troluje, Ty się po prostu ośmieszasz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!