  • Data: 2004-01-02 11:13:42
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Od: "Znet" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poniewaz dyskusja sie rozgalezila, powtorzylem tutaj swoj post.

    Witam,

    Wydaje mi sie ze nie ma to sensu pisac i sie pytac kogos o RADE na grupie.
    Spytalem sie co robic...??? a tu kazdy sie zachowuje jak sad. Czytacie
    posty pobierznie (patrz ponizej) i wiekszosc osadza... kiedy z jednej strony
    pisze co sie stalo z drugiej co ludzie/swiadkowie zeznaja.

    Wiem co to jest zachowanie szczegolnej ostroznosci... mozliwe ze w pelni tej
    zasady nie zachowalem, ale probowalem... jadac wolno, rozgladajac sie,
    ale wiem ze nie na tyle wolno zeby uniknac wypadku. Ale z drugiej strony -
    patrzac na ten przepis to gdybym mial wypadek i jeachal 10 km/h to tez
    nie zachowalem szczegolnej ostroznosci... A drugim pytaniem jest kto spowodowal
    wypadek...

    Takze nie krece w tej sprawie bo po co ... pisalem w miare obiektywnie ale
    pytalem
    o RADE.

    Pozdrawiam.

    Użytkownik "Robert O.">