    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek - potrącenie
    Date: Wed, 23 Jul 2008 23:18:52 +0200

    Johnson pisze:

    > Przy takich dokonaniach w dość krótkim czasie (tramwajowym) chyba
    > zabranie ci prawa jazdy nie jest złym pomysłem. Może jednak tramwaje to
    > nie dla ciebie są.

    pozwole sie z Toba nie zgodzic. mam osobiscie na koncie 16pkt karnych
    (10 za predkosc i 6 za spowodowanie kolizji - obtarcie jednego pojazdu o
    drugi przy zmianie pasu - ale to malo istotne. kolizja to kolizja). tak
    nie jezdze wolno mimo to nie robie takich numerow jak moj kolega ktory
    ostatnio mnie przewiozl przez ruchliwe skrzyzowanie wymuszajac
    pierwszenstwo na dwoch pojazdach jadacych z przeciwnej strony (jeden
    nadjezdzal z lewej drugi z prawej strony).

    pozdrawiam
    SlawcioD