  • Data: 2004-01-06 22:05:25
    Temat: Re: wypadek na nartach (desce)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <btf9kf$2pa$1@inews.gazeta.pl>, luki wrote:
    > W ubiegly piatek jezdzilem na snowboardzie, korzystajac
    > z wyciagu krzeselkowego podczas wysiadania chcac uniknac
    > wywrotki na oblodzonym zjezdzie schodzilem z niego tzw hulajnoga.
    > Nie zdazylem opuscic zjazdu i zawracajace krzeselko uderzylo mnie
    > w glowe. Na szczescie mialem kask, ale niestety moj nos nie wytrzymal
    > tego uderzenia. Kiedy opanowalem krwotok podjechalem do stacji TOPR
    > gdzie mnie opatrzono i zalecono badanie lekarskie by wykluczyc
    > zlamanie nosa.
    > Nastepnego dnia zjawilem sie na pogotowiu gdzie powiedzieli mi ze mam
> [...]

    Abstrahując od tematów prawnych: miałem tak samo - opuchlizna, 'poczekamy i
    zobaczymy' i... do dzisiaj mam krzywy nos. ;) Leć do lekarza i niech
    nastawią, zanim się zacznie zrastać. Mnie musieli złamać drugi raz, spałem
    potem przywiązany do łóżka, żeby tego nie poruszć i trochę poprawiło to
    sytuację, ale i tak, kiedy się przyjrzeć... ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl