    From: Cut <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek dziecka na wakacjach (impreza turystyczna)
    Date: Tue, 09 Sep 2008 21:26:15 +0200

    kfilk pisze:
    > Witam!
    >
    > Maloletni (wiek 16 lat) uczestnik obozu wakacyjnego zorganizowanego przez biuro

    Byłem na wielu koloniach i obozach w formie opiekuna. Tobie też polecam.
    Może wtedy nauczysz się czegoś...

    Poza tym ten "czas wolny" to tylko i wyłącznie dobra wola wychowawcy
    (opiekuna), który na własną odpowiedzialność pozostawia podopiecznych
    bez opieki. Ciekawe co byś powiedział/a gdyby oprócz stricte planowych
    wycieczek synuś siedział w pokoju lub na świetlicy hotelowej pod bacznym
    okiem opiekuna (a tak na wszelki wypadek, żeby sobie krzywdy nie zrobił)