  • Data: 2008-02-11 16:14:37
    Temat: Re: wypadek drogowy - prosba o rade
    Od: "Piotr_B" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policjant ci proponował zapłacenie tej pani 800 zł?

    Wyglada na to, że jakoś wspólnie, czyli Pani i pan policjant wykombinowali
    wysokość tej kwoty.
    Byłem tą panią przepraszać, odkupiłem połamany w skutek upadku koszyk
    rowerowy i ona
    obiecała, że przy okazji swojej wizyty na Policji (na którą została weznana
    celem złożenia zeznań)
    anuluje postępowanie, zgłosi że ugadaliśmy się i że ona nie chce ganiać z
    tym po sądach.
    Miała po tym wszystkim do mnie zadzwonić i powiedzieć że już jest ok.
    Nie zadzwoniła, a jak po 3 dniach dowiedziałem się, że po tej wizycie na
    komendzie aby anulować sprawę Pani chce owe 800 zł.