    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajmuje pokoj - obowiazki wspollokatorow
    Date: Thu, 22 Dec 2005 11:34:14 +0100

    > Rozumiem, czyli w umowie mam trochę za mało ujęte...i gdybym czegoś teraz
    > od
    > nich wymagała to będzie to już niezgodne z umową i prawem, tak? A jeśli
    > oni
    > mają pewne powiedziałabym żądania typu, że mam czegoś nie robić w
    > określonych porach, bo im to przeszkadza albo każą mi w kuchni (wynajęte
    > są
    > pokoje "ze swobodnym dostępem do kuchni i łazienki)" coś trzymać na
    > jakiejś
    > tam półce itp to to też jest bezprawne?

    Jezeli probuja Ci mowic, zebys czegos tam nie robila w okreslonych porach,
    to niech sie pocaluja w nos - jak Kuba Bogu, tak Bog Kubie. Jesli chodzi o
    osobne polki w lodowce - nie protestuj, bo gdyby wszystko bylo wspolne, to
    pewnie by Ci juz dawno zezarli Twoje jedzenie. To akurat jest rozsadne.

    Pozdrawiam,

    Tiger