  • Data: 2006-07-18 11:17:24
    Temat: Re: wynajme mieszkania - jak najbezpieczniej?
    Od: "Rafał Bogusławski" <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Też liczyłem na jakieś praktyczne porady. Ja jestem właściwie w gorszej
    sytuacji, bo u mnie "mleko już się rozlało", tzn trafiłem na liokatorów
    którzy nieustająco mają problemy (he he) z zapłata, w tej chwili wiszą mi na
    ok. 5000 i dług rośnie. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak napisać pismo do
    sądu o eksmisję lokatorów i ewentualnie drugie pismo o ściąganie długu przez
    komornika? Czy mogę to napisać "własnymi słowami" i po prostu złożyć w
    biurze podawczym sądu rejonowego, czy takie pisma musi mi napisać prawnik?
    No i czy w ogóle mam szansę na to by komornik wszedł na konto takiego dłu
    żnika? Ten lokator to rozwiedziona kobieta z dwójką dzieci, diabeł a raczej
    nadmiar dobrego serca mnie podkusił żeby jej wynająć chociaż mnie ostrzegano
    że mogą być kłopoty. Kobieta ma własną firmę, marną bo marną, ale ma - czy
    komornik może jej zablokować konto firmowe?