  • Data: 2002-10-11 11:15:53
    Temat: Re: wynajem mieszkania w czyims imieniu
    Od: "Radzisz" <m...@F...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Istota Milamber kliknęła w news:ao611m$ick$1@news.tpi.pl co następuje:
    > A po co notarialne pełnomocnictwo?
    to w ten sposób myśląc mogę wynająć Twoje mieszkanie ;)) napiszę sobie na
    kartce pełnomocnictwo i już ;))

    > Musi byc ono w takiej formie w
    > jakiej dokonuje się czynności dla której ono jest dawane. Najem -
    > wystarczy zwykła forma pismena, najlepiej jak bedzie to
    > pełnomocnictwo szczegółowe do dokonania tej jednej konkretnej
    > czynności...
    gdzieś dzwonią tylko nie wiesz gdzie ;)) może gdyby chodziło o małżeństwo z
    których jedno jest za granicą ... to moglibyśmy dyskutować czy najem
    przekracza zwykły zarząd czy nie ... ale tutaj nie ma wątpliwości: syn NIE
    JEST właścicielem, nawet nie jest współwłaścicielem.

    > no cóż może lepiej wygląda i budzi większe
    > zaufanie ale w takiej sytuacji nie jest wymagane.
    masz rację, notarialne wygląda o wiele lepiej. Pełnomocnictwo do wynajmu w
    zwykłej formie pisemnej ??? hmmmm nigdy w życiu nie wynająłbym od takiego
    "pełnomocnika".

    > Jakby chciał w jej
    > imieniu to mieszkanie sprzedać to i owszem...
    tu się zgadzamy.

    Odpowiadaj proszę POD cytatami. Już nie wspomnę o ich cięciu ...

    Radzisz
    Pisząc do mnie usuń SPAMFUJ z adresu !