  • Data: 2008-03-30 16:38:22
    Temat: Re: wynajem mieszkania - rozwiązani eumowy - jakie terminy ?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepisy są takie ciekawe, że nie ma skutecznego w praktyce sposobu aby
    > się zabezpieczyć przed nieuczciwością lokatorów. Konkretnie jest takie coś
    > jak ochrona posiadania (pogrzeb po sieci i poczytaj art. 336 do 352
    > Kodeksu Cywilnego) i wystarczy, że ktoś w danym lokalu przebywał
    > wystarczająco długo (np. 2 tygodnie) a nie możesz go tak po prostu
    > wyrzucić. Taka osoba nie musi mieć ani umowy ani niczego podobnego, więc
    > może być to też i jakiś podnajemca a Ty i tak nie masz prawa sam go
    > wyrzucić. Musisz mieć wyrok sądu. Konsekwencje wyrzucenia pod nieobecność
> [...]

    Nie podoba mi się to prawo :(
    Bo jest sytuacja, że widzę że do mojego mieszkania wchodzi całkiem inna
    osoba - nie mam pojęcia co to za osoba - więc w trosce o moje dobro
    (mieszkanie wraz z meblami i wyposażeniem) zabezpieczam się przed nieznanym
    dzikim lokatorem wymianą zamków. A kontaktu z wynajmującym nie mam .

    Dobrze rozumiem, że w takiej sytuacji to prawo jest po stronie mojego
    lokatora choćby dzikiego a nie po mojej ?

    --
    PawełJ