  • Data: 2008-07-18 10:43:44
    Temat: Re: wynajem mieszkania emerytce z chorym dzieckiem
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 18, 12:08 pm, "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:b4d4c7dd-2c79-4852-ba04-df3875aa82ed@
    i20g2000prf.googlegroups.com...

    > Wtedy odpadnie ci problem zakwaterowanie. Twojego. Ona wezwie policje a ty
    > przejedziesz sie takim fajnym policyjnym autkiem:))
    >
    > HaNkA

    A jakby podejsc do tematu inaczej:
    Zawieram wmowe ustna, pieniadze odbieram osobiscie i wszystko polega
    na wzajemnym
    zaufaniu, bo dlaczego tylko ja mam ufac obcej osobie.

    Jezeli kobieta przestaje placic ja zglaszam na policje ze obca osoba
    przywlaszczyla
    sobie moje mieszkanie podczas mojej nieobecnosci ...czy w tym
    wypadku tez nie moge
    kobiety legalnie wyrzucic z mieszkania ?