  • Data: 2009-06-10 09:20:28
    Temat: Re: wynagrodzenie za prace
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 11:18:20 +0200, Michal napisał(a):

    > Mam problem: pracownik był na zwolnieniu lekarskim od 1.05 do 30.05.

    Z tego co pamiętam, pogotowie nie wystawia ZLA - jakim cudem otrzymał 1
    maja (święto) ZLA?
    Może być to 'kontynuacja' poprzedniego chorobowego które kończyło się 30
    kwietnia, ale wtedy by nie pasowały pozostął edni wynagrodzenia
    gwarantowanego :)

    > Wypłacam mu wynagrodzenie za czas choroby za 30 dni.

    :)

    > A co z 31. 05.

    W "normalnym" harmonogramie pracy przecież to święto - więc o co kaman?

    > - dzień wolny od pracy

    Dzień świąteczny - chyba że macie inny rozkład czasu pracy w zakładzie. Ale
    skąd my kurwa mamy o tym wiedzieć???