    From: sprocket <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymuszanie nienależnych płatności
    Date: Wed, 16 Feb 2011 16:32:11 +0100

    W dniu 2011-02-16 15:52, leon pisze:

    > Można umowę zawrzeć poprzez telefon. Jednak faktura powinna stanowić
    > uzupełnienie.
    > Aby udoiwodnić, że taka umowa została zawarta muszą w sądzie przedstawić
    > nagranie.

    Nie wiem czy je mają, nie informowali że rozmowy nagrywają. Inna sprawa,
    że teraz my się zastanawiamy czy nie zacząć nagrywać wszystkich rozmów
    przychodzących do nas. Tak na wszelki wypadek. Korzystamy z VoIPa, więc
    ani nie jest specjalnie trudne, ani też kosztowne.

    > Jeżeli jest jak w powyższym poście iż nie udostępniają zadnytch danych o
    > sobie to radze zapisac całą strone w razie ew rozprawy sądowej.

    A to już wcześniej zrobiliśmy :) Mamy JPGi ich strony, wszystkie
    podstrony z panelu klienta. Tak na wszelki wypadek. Zrobiliśmy to po
    tym, kiedy zobaczyliśmy kompletny brak jakichkolwiek danych rejestrowych
    i kontaktowych. No i brak faktury do opłacenia.

    > Brak danych min. KRS oznacza, ze to firma krzak. Typowe wyłudzanie.

    Mam dokładnie takie samo wrażenie.

    Sprawa się - mamy nadzieję - wyjaśniła. Napisaliśmy mail (adresowy na
    biuro@, info@, kontakt@, nazwafirmy@ - co ciekawe ŻADNYCH zwrotów typu
    zły adres nie otrzymaliśmy) i dostaliśmy przed chwilą odpowiedź, że "ok,
    nie ma sprawy". Mam nadzieję, że to rzeczywiście załatwia sprawę. Z
    jednej strony trudno mi sobie wyobrazić, aby firma wysłała na nas
    prawnika czy windykatora nie mając ku temu podstaw, z drugiej strony
    trochę czasu już człowiek żyje na świecie ...

    Spro