  • Data: 2008-07-24 12:48:59
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/g69rg7$l39$1@atlantis
    .news.neostrada.pl
    użytkownik *pytajnik* napisał(a):

    > 2. W wielu budynkach wciąż są stare skrzynki, niektóre nawet sprzed 30
    > lat, na pewno nie zdążą z wymianą, czy administraje będą płacić jakieś
    > kary za niedotrzymanie terminu, a może termin wymiany zostanie
    > przedłużony, tak samo jak było z dowodami?

    Tak abstrahując powiem tylko, że te stare skrzynki (zwłaszcza te ze skosem)
    w blokach były najlepsze. Co z tego, że teraz każdy operator pocztowy będzie
    miał do nich dostęp, kiedy np. ja złożyłem oświadczenie na poczcie, że nie
    życzę sobie otrzymywać druków bezadresowych i w ten sposób byłem wolny od
    śmieci i ich wyrzucania. W tych nowych, każdy ch... może do nich wrzucić
    każde g... a i korespondecję wyciągnąć z nich bez otwierania żaden problem.

    --
    Big Jack
    //////