  • Data: 2008-07-24 16:34:10
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote
    > Co z tego, że teraz każdy operator pocztowy będzie miał do nich dostęp,
    > kiedy np. ja złożyłem oświadczenie na poczcie, że nie życzę sobie
    > otrzymywać druków bezadresowych i w ten sposób byłem wolny od śmieci i ich
    > wyrzucania. W tych nowych, każdy ch... może do nich wrzucić każde g... a i
    > korespondecję wyciągnąć z nich bez otwierania żaden problem.

    Też widzę ten problem. Zero ochrony konsumenta. Skrzynki przed niczym nie
    chronią, a są usługi takie jak polecony wrzucany do skrzynki ze skutkiem
    doręczenia...
    To nie lepiej byłoby zrobić pełną konkurencję, z wyjątkiem ostatniego
    poziomu-doręczeń. A na nim zostawić jedną firmę wyłanianą co jakiś czas w
    drodze przetargu organizowanym przez samorząd.
    Brak problemu z wymianą i używaniem skrzynek.