  • Data: 2006-10-19 19:55:12
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-10-19 21:47, Resorak wrote:
    > Chyba nadal nie znalazlem odpowiedzi czy brat moze mnie wymeldowac z
    > mieszkania w ktorym mam pobyt staly i czy moze mi jakos zabronic powrot
    > do niego....
    > Czy macie jakies pomysly lub ktos mial podobna sytuacje?
    > Pewnie wsrod Was nie ma prawnikow;)
    Odpowiedź dostałeś od razu, skoro nie mieszkasz to może Cię wymeldować.
    Teraz dopiero się dopytujesz, czy może zabronić Ci powrotu, więc dopiero
    teraz doprecyzowujesz pytanie. Wymeldowanie to wymeldowanie a nie eksmisja.

    W stanie faktycznym który opisałeś, tj:
    1. Mieszkanie należy do brata;
    2. Nie mieszkasz w tym mieszkaniu.

    Twój brat:
    1. Może nie wpuścić Ciebie do mieszkania (zabronić zamieszkiwać) [bo to
    jest jego mieszkanie i Ty w nim teraz nie mieszkasz; fakt, że jesteś w
    nim zameldowany na pobyt stały jest bez znaczenia];
    2. Może a nawet ma obowiązek Ciebie wymeldować [bo w mieszkaniu nie
    mieszkasz].

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do