eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyludzenie › Re: wyludzenie
  • Data: 2005-03-15 21:49:57
    Temat: Re: wyludzenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemek R..."
    <p...@t...gazeta
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d17c2g$rmr$1@inews.gazeta.pl...

    > tutaj jest wrecz logiczna celowosc dzialania, kilka tysiecy, kilka
    dziesiat
    > czy set, i miesiecznie sa z tego miliony.
    > Licza ze klient nie zauwazy roznicy, patrz rachunki starych babc, ostatnio
    > tpsa moja chciala orznac
    > , doliczyli usluge ktorej nie zamwiala a na blekitnej lini nie potrafili
    > powiedziec kto jak i kiedy zamowil.
    > Niby blad systemu, ale ZAWSZE na niekorzysc klienta.
    > Kilka osob dostanie zawiasy i glowe dam ze system juz nigdy sie ni pomyli.

    Ale komu udowodnisz celowość? Bo zarzut musisz przedstawić konkretnej
    osobie. A tu jeden prowadza dane, drugi w nich grzebie, trzeci ma dostęp, a
    czwarty głupio czyta. Który działał w celu oszukania klienta? Klient ma
    obowiązek sprawdzić rachunek, czy jest zgodny ze stanem faktycznym. Zarzut
    oszustwa można czynić wówczas, gdy klient nie jest z jakiegoś powodu w
    stanie sam tego sprawdzić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1