  • Data: 2007-04-30 17:36:36
    Temat: Re: wyludzenie?
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    > Kolejne nietrafne spostrzezenie...
    > Ja po prostu zostalem upowazniony przez Pania wlascicielke mieszkania
    > do Jej reprezentowania w przedmiotowej sprawie.

    I co? Nie wiesz jak się za to zabrać? Albo coś kręcisz,albo nie masz odwagi
    napisać że dotyczy to Twojej osoby. Słusznie zadano pytanie Czy to Ty jestes
    córką.
    Wracając do wątku.To dobrze że znalazłeś(aś) tę firmę,ale radzę umów sie z
    policją jak będziesz z nimi załatwiac sprawę.To zapewne oszuści i na koncie
    maja więcej takich wyczynów.Może uchronisz innych naiwniaków.

    Powodzenia