  • Data: 2011-03-20 15:13:02
    Temat: Re: wyłączenie z AC - terroryzm
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (ubezpieczeniem nie są objęte szkody)
    > "powstałe w związku z aktami terroru rozumianymi jako wszelkiego rodzaju
    > działania z użyciem siły, przemocy lub groźby uzycia przemocy przez
    > osobę lub grupę osób działających samodzielnie lub na rzecz bądź z
    > ramienia jakiejkolwiek organizacji bądź rządu w celach politycznych,
    > ekonomicznych, religijnych, ideologicznych lub podobnych włączając
    > zamiar wywarcia wpływu na rząd bądź zastraszania społeczeństwa lub
    > jakiejkolwiek jego części".

    Mnie w szkole uczyli, że terror, to przemoc obiektywnie silniejszego
    względem słabszych - czyli np. przemoc państwa względem grupy obywateli
    itp. Natomiast jeśli mówimy o przemocy w wykonaniu osoby lub grupy osób,
    to może chodzić o terroryzm, czyli przemoc obiektywnie słabszego
    względem silniejszego (mała grupa ludzi terroryzuje cały kraj itp).
    Jeśli popatrzę w ten sposób na ten zapis, to go w ogóle nie rozumiem ;)...

    Konop