eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowylaczenie darowizny ze schedy spadkowej [tylko u notariusza ?] › Re: wylaczenie darowizny ze schedy spadkowej [tylko u notariusza ?]
  • Data: 2011-01-23 15:40:14
    Temat: Re: wylaczenie darowizny ze schedy spadkowej [tylko u notariusza ?]
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-23 16:14, witek pisze:

    > to ty napisz szerzej po co chcecie wylaczenia ze schedy spadkowej.
    > co chcecie osiągnąc.

    to ze jezeli w spadku po rodzicach zostanie powiedzmy tylko 50.000 a
    darowizna bedzie na 60.000 to niezaliczenie do schedy bedzie skutkowalo
    tym ze z tych 50.000 bedzie mi sie cos ustawowo nalezalo. Jezeli bedzie
    to zaliczone to nie dostane nic. Rozumowanie prawidlowe czy nie ?

    > notariusz nie wie?

    w poniedzialek pewnie bedzie wiedzial, w niedziele malo ktory pracuje ;)
    sprawdze w poniedzialek

    pzdrw,