    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyjace psy i cisza nocna
    Date: Mon, 2 Jan 2006 16:03:54 +0100

    neelix wrote:
    > Wstawanie o porze narzucanej przez kogoś nie należy do przyjemności,
    > ale zwierzaki też jakoś muszą żyć. Taka widocznie ich natura, że
    > szczekają. Psu nie wytłumaczysz. Ten przykład znowu pokazuje, że
    > ludzie są gorsi od zwierząt, bo mimo że potrafią mówić to nie
    > potrafią się dogadać.

    E, ale wypuszczanie ich na klatke schodowa o 5:40 rano, aby sobie powyly
    jest przesada. A to wlasnie jest taka sytuacja. Wlascicielka jest wulgarna
    (typ pijaczki), nie probuje rozmawiac - ucieka do mieszkania i nie otwiera,
    ewentualnie rzuci cos na odczep. Dodam, ze wyja do ok. 23-0, potem zaczynaja
    o 5:40. I, prosze, nie pisz, ze jestem gorszy od zwierzat. Od paru miesiecy
    nie udalo mi sie normalnie wyspac. Myslisz, ze Ty bys dal (dala) rade?