  • Data: 2006-01-03 14:40:09
    Temat: Re: wyjace psy i cisza nocna
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpdlt8$19g$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > spoko, widac ze typ normalny, tylko szkoda ze na poczatku nei napisal ze
    > kobietka wypuszcza te psy
    > na klatke i tam szczekaja.
    > A pytam bo pojawiaja sie tu ludzie z podobnymi problemami, w postach pisza
    > pomocy biednym maltretowanym psiakiem a na koniec okazuje sie ze to
    > szczekanie ich denerwuje a nie chodzi o zadne znecanie i proponuja
    zbaranie
    > ich od rodziny. A takie osoby nalezy tepic.

    No właśnie. Żeby powiedzieć coś obiektywnie należało by samemu stwierdzić co
    się dzieje. Sprawę znamy tylko z jednej strony. Psy są od tego by szczekać,
    ale człowiek nie musi z tego powodu wcześniej wstawać. Sprawę kładzie
    nielegalne zamieszkiwanie, bo można by babsko zmusić do zmiany zachowania.
    Babsko, nie psy. Zwierzak nie może na tym ucierpieć.

    neelix