  • Date: Thu, 13 May 2010 11:46:31 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wydanie spadku

    Gajowy pisze:

> [...]

    Sprawa spadkowa jest doprowadzona do końca - jest iluś współwłaścicieli
    z ułamkowym udziałem w nieruchomości.

    Teraz nie jest już ważne, w jaki sposób staliście się współwłaścicielami
    - równie dobrze mogliście kupić ją na spółkę i teraz chcieć się wycofać
    z tej spółki.

    Oczywiście macie prawo proporcjonalnie dysponować nieruchomością, ale
    ponieważ jest tam lokator ciężko będzie w niej fizycznie tak od razu
    zamieszkać. Natomiast zaraz po uprawomocnieniu się wyroku ze sprawy
    spadkowej właściwie mogliście zacząć naliczać lokatorce stosowny procent
    czynszu.