  • Data: 2023-11-23 14:17:38
    Temat: Re: wyciek danych osobowych
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2023 o 14:01, Monika Głowacka pisze:

    > Ale w tym przypadku nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na dalszy
    > rozwój wypadków, bo nie wiem nic, oprócz wydruków nie było nic.
    > Trzymam tę kopertę, zaadresowana komputerowo. Nawet znaczka nie ma ten
    > list.

    Na moją znajomość poczty, nadawca może z dowodem nadania pójść do
    dowolnej placówki poczty i sprawdzić, kto odebrał jego list. Jeśli trafi
    na pracownika, który ma szersze uprawnienia do ZST to powinno mu się
    wyświelić to co napisałaś na tablecie listonosza. Wyszukiwarka
    internetowa chyba tego nie umożliwia
    Innych zagrożeń nie widzę, jeśli tego nadawcy, czy nawet adresu nie da
    się znaleźć w rejestrach internetowych