  • Data: 2023-11-29 00:17:11
    Temat: Re: wyciek danych osobowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2023 o 22:56, PiotRek pisze:
    > Ale na tym żółtym potwierdzeniu jest (powinien być) _lipny_ adres
    > _lipnego_ nadawcy.
    > Po co komu takie coś?
    > No chyba że na zwrotce są inne dane nadawcy niż na kopercie. W zasadzie
    > poczta nie powinna przyjąć przesyłki, na której są inne dane niż na
    > zwrotce, ale różnie mogło być... No i kwitując odbiór (na żółtej
    > zwrotce) warto zerknąć, czy nadawca się zgadza z tym na kopercie.

    Poczytaj dokładnie, co kolega pisze. On nie twierdzi, ze nie ma takiego
    adresu, tylko, ze nie ma takiego adresu na żadnej internetowej mapie.
    Przyczyn zaistniałego zdarzenia może być masa. Jeśli adres jest lipny,
    to poczta nie bedzie w stanie odesłać potwierdzenia doręczenia.

    W praktyce wszystko rozbija się o szczegóły. Bo może być tak, że to jest
    przykładowo adres jakiegoś biura i nie da się tego w Internecie
    wyszukać, bo siedziba firmy jest gdzie indziej, ale listonosz wie gdzie
    jest biuro i to odniesie. Ja na poprzednim adresie zamieszkania, gdzie
    nie mieszkać ćwierć wieku mam przekierowanie i kilkanaście lat po
    przeprowadzce dostałem od mojego kolegi pocztówkę - tak więc to działa i
    poczta przekierowuje. Tamtego adresu już może nie być. No i nie wiem, na
    nile poczta sprawdza, czy adres, dla którego robisz przekierowanie
    istnieje.

    --
    (~) Robert Tomasik