  • Data: 2023-11-29 11:43:40
    Temat: Re: wyciek danych osobowych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Nov 2023 14:01:25 +0100, Monika Głowacka wrote:

    > Ale w tym przypadku nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na dalszy
    > rozwój wypadków, bo nie wiem nic, oprócz wydruków nie było nic.
    > Trzymam tę kopertę, zaadresowana komputerowo. Nawet znaczka nie ma ten list.

    A ma jakis stempelek czy cos?
    Bo są dwie wersje:
    -jak sie wysyłało na poczcie, to czasami pięniądze brali, znaczków nie
    naklejali i był stempelek typu "opłatę pobrano".

    -duza firma ma umowe z Pocztą, wysyła hurtem bez znaczków, jest jakiś
    napis "umowa z dnia .." ... ale to mówi, ze jest to duza firma i
    konkretna. Windykacja jakaś?
    Firma do odszukania po tej umowie, o ile napis czytelny.

    J.