    From: n...@a...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wycena oprogramowania
    Date: 10 Apr 2007 12:59:03 -0700

    gacek napisał(a):

    > ale ze niby jak darmowy?

    a normalnie: (darmowa wersja francuska) :)
    http://web.archive.org/web/20040101121909/http://inf
    o.borland.fr/download/compilateurs/

    > i znowu. 8.50 euro to moze nie 80zl, ale nie program darmowy.

    http://www.idg.pl/ftp/gry_894/Deluxe.Ski.Jump.2.1.ht
    ml
    tu pisze, że darmowy,

    biegli znaleźli tę grę na dysku nie podłączanym do kompa od 4 lat, nie
    wiem czy ta był jakis klucz czy crack czy to byla wlasnie ta wersja. W
    sumie mi nawet o tego małysza nie chodzi.
    80 zł to nie problem. Problemem są te kobyłki, które wymienilem
    wczesniej. Na kompie głównym mialem linuxa i legalne oprogramowanie.
    Dyski gdzie znaleziono piraty byly nie podlaczane do kompa przez 2-4
    lat. Nawet nie wiem czy te wersje Delphi 5 to triale czy nie a
    przecież nikt mi tego nie da sprawdzić. Problem jest w wycenie. Nie
    wiem jak starzeje się cena oprogramowania ale skoro na allegro te
    wersje co je mialem chodzą po 800 zł to żądanie ode mnie 13 tysiaków
    za dość stary program jest jakąś niedorzecznością.