  • Data: 2007-04-11 13:24:10
    Temat: Re: wycena oprogramowania
    Od: n...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Prasał napisał(a):

    > zawsze możesz również poprosić o powołanie nowego biegłego, który będzie
    > bardzie bardziej kompetentny, ale to grozi wzrostem kosztów sądowych.

    hmmm, za dużo kombinowania a i nie wiadomo jakby się skonczyło

    pozostaje pytanie: czy na rozprawie karnej sąd może zasądzić wysokość
    odszkodowania dla firm czy muszę czekać do rozprawy cywilnej, którą
    wytoczą mi przedstawiciele od praw autorskich
    Bo może latwiej by bylo zbijać ceny na rozprawie cywilnej (jesli
    wogóle istnieje taka możliwość)