    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Date: Wed, 14 Jan 2009 20:05:55 -0600
    <gkieaa$bh3$1@inews.gazeta.pl> <gkip38$emh$1@inews.gazeta.pl>
    <gkipe3$2i4$1@z-news.pwr.wroc.pl> <gkj02g$p9b$2@inews.gazeta.pl>
    <f...@l...googlegroups.com>
    <gkjbd9$s00$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@3...googlegroups.com>
    <6...@f...googlegroups.com>
    <9...@z...googlegroups.com>
    <gkl90d$312$5@news.wp.pl>
    <6...@e...googlegroups.com>

    e...@g...com wrote:

    > wszystko juz złozone. otrzymalam info, ze jesli nie znajdzie sie ktos,
    > kto widzial ją z moimi rzeczami w rekach, to beda zmuszeni zamknac
    > sprawe, bo nie beda mieli zgody prokuratora na przeszukanie jej
    > majatku.

    eee, to ciekawe jak oni dostają zgody na jakiekolwiek przeszukania.
    coś bym policmajstra kopnął w d ..., żeby zaczął myśleć.

    > po poludniu okazalo sie, ze jednak ktorys z sasiadow widzial i juz
    > poszlo. jutro bede wiedziec wiecej kiedy, co i jak. chce wierzyc ze to
    > swiatełko w tunelu...

    bez tego też by poszło.

    > ad. p.s. nie lubie zapachu benzyny, wiec myslalam o postawieniu na jej
    > podwórku jakiegos płonacego krzyza, czy tablicy z napisem: mieszka tu
    > złodziejska menda, nie wspominajac o jakichs bradziej drastycznych
    > obrazach:/

    jak babka złoży doniesie, że ktoś jej grozi i ona się boi i wskaże na
    ciebie, to ty będziesz miała więcej kłopotów niż ona.

    > najgorsze jest czekanie i niemoc, czlowiek wymysla sobie w tym czasie
    > rozne sposoby zaspokojenia zadzy zemsty, mozna ogłupiec...

    to ci już napisałem. idź do solarium, może jakiś masaż dla rozluźnienia.
    Szkoda zdrowia, to się potem z wiekiem cholernie odbija.