    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wszechwladza Spoldzielni Mieszkaniowej Pomocy!!
    Date: Thu, 7 Aug 2003 10:18:45 +0800

    In article <bgqsrn$462$1@inews.gazeta.pl>, acma wrote:
    > Mam taki problem w zwiazku z zaleglym nie oplaconym czynszem Spoldzielnia
    > odmowila mi potwierdzenia pobytu stalego mojej zony i dziecka zona musi
    > wymienic dowod a byla zameldowana w starym mieszkaniu .Czy spoldzielnia ma
    > takie prawo ? Jest to mieszkanie spoldzielcze
    > Prosze o pomoc i ewentualna podstawe prawna bo cos mi sie wydaje ze jest to
    > zwykla zlosliwosc Pana Glownego Ksiegowego
    > Wiem nie jestem bez winy zalegam z czynszem ale czy to jest wystarczajacy
    > powod aby tak utrudniac ludziom zycie

    Nie wystarczy i nie ma to nic do rzeczy. Mozesz MZ podejść do tego na
    dwa sposoby:
    1) zameldowania stwierdza tylko stan faktyczny przebywania pod jakimś
    adresem i jak wynika z dyskusji na tej grupie formalnie nie potrzebujesz
    żadnych potwierdzeń pobytu (poszukaj po archiwum pod haslem zameldowanie).
    2) powiedz panu księgowemu że jeśli nie wyda Ci zaświadczenia to złożysz
    na niego doniesienie na policję o utrudnienia dopełnienia obowiazku
    meldunkowego.

    --
    Marcin