  • Data: 2003-09-16 16:39:42
    Temat: Re: współwłasność domu
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w >
    > ...ale podziałowi to chyba nie zapobiegnie ??
    > ++++
    > Art. 210. Każdy ze współwłaścicieli może żądać zniesienia współwłasności.
    > ----

    podziałowi nie zapobiegnie, ale jeśli dogadają się z wujkiem to nie ma
    konieczności przeprowadzaniu sprawy przez sąd. Dokonują formalności u
    notariusza. Jeśli nie ma zgody wtedy konieczne jest sądowe dokonanie
    podziału, a z doświadczenia wiem, że takie sprawy mogą ciągnąc się latami.
    Zapis dotyczący żony wujka, też złośliwej ma znaczenie gdyż ma ona prawo
    mieszkać w wyznaczonych pomieszczeniach do końca swoich dni.
    JO