  • Data: 2005-03-01 18:10:33
    Temat: Re: współwłaściciel auta nie może jeździć nim
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ROMAN" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:28a5.00000346.4223c487@newsgate.onet.pl...
    > Tata po śmierci pozostawił auto.
    > 1 sprawa o nabycie spadku-dzidziczę ja i siostra.
    > Siostra zabrała auto i dwa lata stoi ono pod chmórką.
    > Co robć ?

    Ja bym siostrę załatwił jej własną bronią. Skoro już sobie samochód wzięła,
    no to niech bierze. W chwili podziału spadku należy ten fakt zalegalizować i
    tyle. Samochód bierze z wartością w chwili otwarcia spadku, czyli wg
    wartości z dnia śmierci ojca. Skoro ją stać, by jej samochód niszczał stojąc
    pod chmurką, to czy można mieć do niej pretensje?