  • Data: 2010-08-11 06:18:17
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4c611a9f@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    zeta.pl
    > *Danusia* napisał(-a):
    >
    > [...]
    > To ja podzielę sie swoim doświadczeniem, a nie dywagacjami. Okno pokoju w
    > którym cały czas przebywam wychodzi dokładnie na południe. W pokoju
    > telewizor, komputer i prowadzenie normalnego życia. Mam rolety w oknie,
    > kompletnie nieprzejrzyste. Jak się je opuści, to ciemno jak w grobie.

    Człowieku gdzie byłeś jak były lekcje z fizyki???
    Wewnętrzna roleta w pokoju jest całkowicie nieprzydatna gdy świeci na nią
    słońce. Wystarczy dotknąć ją ręką (to potrafi nawet dziecko), można się
    sparzyć taka jest gorąca i stanowi wspaniały grzejnik ogrzewający
    pomieszczenie. Skuteczne są albo rolety zewnętrzne, albo żaluzje.
    Ale najskuteczniejszy jest rozum i nabyta wiedza. Nie istnieje takie
    pomieszczenie w którym powietrze nie nagrzewa się do temperatury na zewnątrz
    jeżeli jest otwarte okno. Okno tylko uchylone oznacza że czas nagrzewania
    się wydłuży. To podstawowa wiedza z fizyki żadne tajemnice.