  • Data: 2004-04-16 10:57:50
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa
    Od: "beny76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaka to jest roznica. Koszty i tak bedziesz mial podzielone wg udzialow. A
    roznica pomiedzy naliczonymi zaliczkami, a kosztami da Ci wynik na koniec
    roku. Jak bedziesz mial naliczone zaliczki teraz i bedziesz dokonywal
    regularnych wplat, to przeciez tych pieniedzy nie stracisz. Po co bijesz
    piane. Szacunkowo sie okresla planowane koszty w oparciu o pow. uzytkowa i
    na tej podstawie ustala sie zaliczke (wyraznie powtorze: ZALICZKE). A jak
    sama nazwa wskazuje zarzad sie musi rozliczyc z pieniedzy, ktore wplaciles.
    Wg udzialow jeste zobowiazany pokrywac koszty zarzadu przypadajace na Twoj
    lokal. W zwiazku z tym, ze udzial procentowy wynika bezposrednio ze stosunku
    powierzchni lokalu do pow. budynku, tak wiec ustala sie szacunkowa zaliczke
    od metra kwadratowego.

    > W planie gospodarczym jest kwota miesiecznych zaliczek na koszty
    > utrzymania nieruchomosci wspolnej. Kwota ta jest podzielona na
    > powierzchnie uzytkowa lokali i dla mnie przypada konkretna jej czesc,
    > wynikajaca z m2 lokalu z piwnica. Natomiast kwota miesiecznych
    > zaliczek podzielona wg udzialow daje dla mnie mniejsza wartosc
    > zaliczki o ponad 27 PLN miesiecznie.

    I co myslisz, ze te 27 PLN starcisz. NIEEEE !!! Jak wplacisz wiecej, to te
    pieniadze beda ujete w rozliczeniu i na koniec roku bedziesz mial nadplate.

    beny76