  • Data: 2008-07-04 21:52:03
    Temat: Re: wspólne ogrodzenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jul 2008, zkruk [Lodz] wrote:

    > to wytłumacz mi dlaczego ma wybudować na swojej posesji a nie na granicy
    > działki?

    Bo jak za zgodą sąsiada (a tylko tak wolno) postawi w granicy
    to *z mocy prawa* obowiązki dotyczące jego utrzymania są takie,
    jakby stanowił współwłasność.
    Zepsuje się, pomalować trzeba, cokolwiek - trzeba się dołożyć.

    > ja nie mówie o tym, żeby kogoś zmuszać
    > lecz o podejściu...
    >
    > jak nie masz kasy, to pomóż w budowie...
    > u nas jednak łatwiej 50 lat pierdzieć w stołek i czekać aż wszyscy dookoła
    > zrobią za nas...

    Kiedy wyraźnie pisałem o przypadku kiedy ktoś *nie chce* ogrodzenia.
    Nie może zapobiec temu, że sąsiad chce :)

    pzdr, Gotfryd