  • Data: 2008-07-04 10:24:18
    Temat: Re: wspólne ogrodzenie
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy moge na tej podstawie olać żądania sąsiada

    Na tej podstawie możesz olać sąsiada. Sąsiad jeśli będzie chciał postawić
    ogrodzenie to będzie musiał postawić na swojej części - nie w granicy.

    A tak po ludzku to powiedz mu, że ogrodzenie nie będzie Ci potrzebne a jak
    zacznie być potrzebne, to już to ogrodzenie będzie zniszczone więc nie
    będziesz płacił za niepotzrebne Ci ogrodzenie.

    Ja miałem podobną sytuację (teraz już tam mieszkam) i powiedziałem sąsiadom,
    że teraz na remont (wymianę siatki czy coś podobnego biorę na siebie. No i
    podmurówka i słupki będą stawiane przez sąsiada, a siatka będzie moja :-)

    Grunt to się zrozumieć i dogadać po ludzku.

    Pozdrawiam

    Jacek