    Date: Mon, 01 May 2006 09:43:38 +0200
    From: rafalg <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wojsko i malzenstwo

    Dodatkowo opiekuje sie matka u ktorej stwierdzono raka
    > przeszla operacje i zakonczyla chemioterapie a obecnie jest w trakcie
    > radioterapi a ja jestem jedyna osoba ktora moze sie nia zajac bo nie ma
    > nikogo blisko z rodziny. Prosze o udzielenie mi odpowiedzi jak to jest
    > jesli ktos sie orientuje jak to jest i ewentualnie co zrobic zeby nie
    > isc do wojska do ktorego wcale nie czuje potrzeby wybrania sie.

    znalazlem via google, ze
    "Odroczyć cię może również opieka nad chorym członkiem rodziny najlepiej
    pow. 75lat lub/i I grupa inwalidzka (należy dołączyć pismo od takiej
    osoby, że Twoja opieka jest dla niej niezbędna i nikt inny o bliższym
    stopniu pokrewieństwa nie może się nią opiekować, trzeba być również u
    takiej osoby zameldowanym)."
    ale nalezy zweryfikowac te informacje.
    Poszukaj o odroczeniach w sieci.