  • Data: 2004-12-11 13:00:46
    Temat: Re: wojsko!;-)
    Od: "Gregor" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki" <p...@p...name> wrote in
    message news:41b9e59b$1@news.home.net.pl...
    > Logika jest i to całkiem logiczna. Obywatel posiadający dwa obywatelstwa
    > ma obowiązek bronić tego państwa z którym jest bardziej związany.
    > Naturalnie, większy jest jego związek z państwem w którym przebywa na
    > stałe.

    Czy pismo do WP w ktorym stwierdze, ze bardziej czuje sie zwiazany z tym
    drugim panststwem, a w Polsce mieszkam tylko dlatego, ze musze pomoze
    uniknac mi pojscia do wojska?

    W ogole to jakies chore jest! Musze miec uregulowany stosunek do sluzby, aby
    kredyt na mieszkanie wziasc, do 2008 mam odroczenie bo studiuje. Nie wiem co
    zrobic, przeciez nie bede czekal do 28 roku zycia :/