  • Data: 2007-08-30 06:02:46
    Temat: Re: wojna o prąd - duże pieniądze :(
    Od: Heliotrope <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sie, 07:40, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > To może najpierw ustalmy o co chcesz się targowac, bo ja za bardzo nie
    > widzę o co miałbys się targować.

    Chodzi o to ze dzierżawca chce nałożyć na nas 5 krotną karę opłat za
    prąd. A mi sie wydaje ze jeżeli pismo wyszło i nie było odzewu to już
    nie jest nasza wina ze w tej firmie panuje burdel. Zalezy mi na
    poluownym załatwieniu sprawy i chciałbym wiedzieć czy powieniem
    siedzieć cicho i zaakceptować wymiar kary czy raczej dać do
    zrozumienia Panom ze to nie tylko nasza wina