    From: "Maverick31" <m...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Date: Sat, 21 Oct 2006 18:11:41 +0200

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ehdeed$cil$1@inews.gazeta.pl...
    Maverick31 napisał(a):

    > Nalezaloby dopisac...I po kilku latch dowiedz sie, ze nie wykonujesz
    > wladzy rodzicielskiej i zalozy ci sprawe o pozbawienie wladzy
    > rodzicielskiej, a chorek rodzinny to potwierdzi.- zgodnie zreszta z
    > prawda.

    Raczej bym dopisala, żeby złożył pozew w sądzie, ze go nie
    dopuszczają/nie wpuszczają do dziecka.

    Dopuszcza, czy tez nie wpuszcza lamiac prawo. Zakichanym obowiazkiem ojca
    jest wspoluczestniczyc w wychowaniu dziecka. To co proponujesz to rezygnacja
    z tego- nic dodac nic ujac.

    Jasnowidzem jakimś jesteś, czy co? Wszystko musi być tak jak to sobie
    zaplanujesz?

    Nie- matka moze za cene spokoju olac ojca i nie podnosic problemu, ale tu
    mamy sytuacje, gdy matka utrudnia wykonaie wladzy a to jest dzialaniem wbrew
    prawu. Zgadnij w jakim akcie normatywnym to zapisano?

    > Ty chyba cos nie takiego pijesz . Az oczy szczpia jak to czytam.:/

    Dla Ciebie herbata to może jest nie coś takiego, Ty pewnie pijesz co
    innego. Twój wybór, Twój organizm. Rozpuszczalniku się napiłeś, że Cię
    oczy szcypią?

    Nawet gdybym nie pil wody to i tak oczy by mnie szczypaly od steku bzdur,
    ktore napisalas. Moze inaczej- oprzyj swoje wywody na stosownych aktach
    normatywnych (wszakze to grupa prawna) i podyskutujemy dalej. Na razie masz
    problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

    > To prawdopodobie bedzie dowod, ze wpadla i potrzebuje jelenia do alimnetow
    > na kolejne dziecko.

    Trzeba było dopisać, że piszesz to na podstawie swoich osobistych
    przeżyć :-)

    Mam kolege, ktory wlasnie tak zrobil jak proponujesz, a po pol roku jego
    kobieta go pozostawila. Zgadnij dlaczego akurat po pol roku od uznania.:)

    > Kaja ile ty dziecko masz lat i jakie masz doswiadczenie zyciowe??? Piszesz
    > glupoty niczym nastolatka na temat zwiazku i malzenstwa.

    Jak to ma być odpowiedź pedelowi to napiszę: mam 12 lat :P

    Nie wiem jak to sie ma do faktow, ale nawet 12 letnie dziecko odpowiadajace
    pedelowi odroznia ojca, ktory stara sie wykonac wladze rodzicielska bo je
    kocha i ojca, ktory udaje, ze dziecka nie ma.
    Jezeli zrozumiesz to co napisalem to moze wrocimy do rozmowy. Do tego czasu
    dla ciebie EOT.
    Maver