  • Data: 2006-05-18 05:48:39
    Temat: Re: wniosek o ustalenie wysokosci alimentow
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bardzo rozumiem w czym problem - ustal jednostronnie jakąś granicę
    > do której jesteś gotów ją zasilać, i tej granicy nie przekraczaj.

    Granica jest to, ze dziecko nie powinno zyc w gorszych warunkach niz w tym
    przypadku jego ojciec, jezeli matka zarabia powiedzmy 2000 a ojciec 1000 zl
    nie ma w tym mozliwosci aby ojciec placil 500 zl alimentow, a co do
    pokwitowan nalezy jak najbardziej zabezpieczac sie i zbierac wszystko
    lacznie z rachunkami wydawanymi poza alimentami. Matki a w takich
    przypadkach bezwzglede podpuszczane przez kolezanki, potrafia po 5 latach
    wspolnego mieszkania i wspolengo utrzymywania dziecka napisac pozew ze nie
    otrzymywaly ani grosza, wymyslaja dziecku niestwozone choroby gdzie to
    dziecko z tych chorob musi uczeszczac na baseny zajecia korekcyjne i inne
    sprawy, pokrywanianie imprez rodzinncyh dla dziecka :). ale na to wszystko
    musza byc dokumenty skierowania od lekarzy a nie widzimisie matki.

    Pzdr
    Vik