  • Data: 2006-05-18 12:30:51
    Temat: Re: wniosek o ustalenie wysokosci alimentow
    Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

    Zbierac wszystkie rachunki! Kobiety sa jak roboty : BEZWZGLEDNE!! To
    prawda ze po 5 i wiecej lat potrafi poleciec do sadu i prokuratury z morda.
    Znam przypadek jak ojciec dziecka po rozwodzie placicl dobrowolnie bez
    orzeczenia alimentow przez sad. Zmnienil kiedys adres zamieszkania, bo
    mieszkal poprzednio u swojej mamy, byla malzonka z zazdrosci ( dla kobiety
    najwazniejsa sprawa jej zycia to mieszkanie ) wniosla po cichu pozew o
    alimennty i doniesienie ze byly malzonek uchyla sie od placenia alimentow i
    ukrywa swoje miejsce zamieszkania. Wyznaczono kuratora, ktory mial znalezc
    bylego malzonka ale palcem nawet nie ruszyl za to napisal do sadu ze
    wszelkie proby ustalenia miejsca zamieszkania sie nie powiodly. Sad ustalil
    kwote alimentow a takze nakazal siganie przez policje jako poszukiwanego
    ukrywajacego sie w kraju i uchylajacego od placenia alimentacyjnego.
    Wszystko bylo zrobione sprawnie i bardzo szybko bez jakiegokolwiek
    poinformowania pozwanego. Przez caly ten okres bogu ducha winien chlop
    placil regularnie dobrowolne alimenty co msciwa kobieta skrzetnie to
    ukrywala. Wreszcie doszlo do zabrania paszporu przy przekraczaniu
    Polsko-Niemieckiej granicy na weekendowy wypad do Berlina. Chlop spedzil
    kilka dni na policji i wreszcie sie wybronil, pokazal kopie wszystkich
    wplat. Musial potem pisac podania i palcic o wydanie nowego paszportu.
    Kobiecie oczywiscie NIC nie zrobiono, zupelnie NIC, swieta Maryja po prostu.
    Pisze to ku przestrodze aby zawsze trzymac wszystkie wplaty na swoje
    dziecko!

    Tomas