  • Data: 2006-09-01 10:56:02
    Temat: Re: wniosek kredytowy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Tiger porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wypytali mnie o branze, w ktorej dziala przedsiebiorstwo, ktore mnie
    > zatrudnia. Oczywiscie nie napisalem, poniewaz zobowiazuje mnie do tego umowa
    > o nieudzielaniu na zewnatrz jakichkolwiek informacji na temat firmy, w
    > ktorej pracuje. (...)
    > Trzecia - pytanie o ilosc pracownikow firmy. I tu tez nie moglem
    > odpowiedziec, bo po prostu nie wiem, a nawet jakbym wiedzial, to jest to
    > objete tajemnica firmowa.
    > (...)
    > 1) Czy mam obowiazek udzielac takowych informacji dodatkowych? Czy tez moze
> [...]
    Oboje macie prawo. Tzn... Ty masz prawo nie podac pewnych danych. Masz
    prawo nie skorzystac z ich uslug. Oni maja prawo oczekiwac ze im podasz
    te dane ktorych oni sobie zycza. Jesli nie odpowiesz, oni maja prawo nie
    udzielic Ci kredytu. Proste i logiczne
    Na marginesie - co to za firma, ze nie mozesz podac branzy? Firma widmo,
    ze wpisanie jej nazwy w google, nie zwroci zadnych informacji o profilu
    firmy? No chyba ze Twoja firma jest przedstawicielem np jakiejs firmy
    kolumbijskiej, dzialajacej w branzy zblizonej do farmaceutycznej;P
    A tak w ogole.. pl.biznes.banki
    --
    badzio