  • Data: 2006-09-02 17:32:56
    Temat: Re: wniosek kredytowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > Witam w klubie :-))) Uwielbiam rozmowy nt. "pan nie ma dochodow" :-)))

    No, w rajfajzenie łaskawie przyjęli do wiadomości, że mam dochody,
    ale... liczyli nie dość, że dochody netto, to jeszcze... minus 50%
    (koszty uzyskania - w ogóle nie biorąc pod uwagę, że te 50%
    zryczałtowanych kosztów odliczają potem jeszcze raz w postaci tego
    minimum "na życie").

    Póki co znalazłem tylko 2 banki, które liczą normalne dochody netto
    (czyli ile trafia na konto): PKO BP oraz mBank.

    [ciach]

    > szczescie - B.O.Ś. ma fajnych pracownikow... niestety - ostatnio
    > zlikwidowali wyplaty bezplatne we wszystkich bankomatach... Ot i stad
    > pojawil sie nieszczesny Reiffajfus.

    mBank ma bezpłatne wypłaty w bankomatach euronetowych...

    [ciach]

    > A to mnie ubawiles :-))) Z wscieklosci nie zwrocilem na to uwagi. Hmm... i
    > tu powstaje pytanie: w jakim stopniu niepoprawnosc jezykowa wplywa na
    > powstanie obowiazku prawnego (jakiejs tam czynnosci)? Czy urzednik moze sie
    > tlumaczyc "przeciez doskonale wiadomo, o co chodzi", albo "niech pan nie

    Wszelkie umowy muszą być ścisłe i jednoznaczne.