  • Data: 2006-09-02 01:19:01
    Temat: Re: wniosek kredytowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    [ciach]

    Kiedyś próbowałem brać w tym rajfajzenie kredyt konsolidacyjny... Zdaje
    się wynieśli skomplikowanie (i bezsensowność) formularzy na wyższy poziom ;)

    To ja w PKO BP nie miałem aż takich takich problemów - a dochody mam w
    umów o dzieło i w większości banków pracownicy dostają "krótkiego
    spięcia" w móżdżkach.

    > Pozostaje jeszcze kwestia taka, ze formularz nie zawiera wszystkich
    > potrzebnych danych (brak kategorii "przedstawicielstwo firmy zagranicznej").

    Formularz z natury nie zawiera danych - te dane się tam wpisuje :)

    Jak formularz ma charakter testu wyboru i właściwej opcji nie ma, to ja
    skreślam wszystkie proponowane opcje i wpisuję słownie.

    > No i w tym przypadku nie do konca jestem w stanie sobie wyobrazic, co mam
    > wpisac w "ilosc zatrudnionych w firmie osob" :-))) Ogolnie... poziom obslugi

    Ja bym wpisał: "błąd składni - proszę odesłać autora formularza na
    intensywny kurs języka polskiego".

    Podpowiedź: "ilość" dotyczy rzeczy i to niepoliczalnych. Ludzie są jak
    najbardziej policzalni i należy pytac i "liczbę zatrudnionych".

    No, chyba że pytającemu chodziło np. o sumaryczną masę ;->