    From: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: włamanie na Onet
    Date: Wed, 4 Dec 2002 17:31:19 +0000 (UTC)

    Pawel Filipiak <p...@p...fm> wrote in
    news:asl581$33c$1@news.tpi.pl:

    > Witam,
    > sytuacja jest nastepująca:
    > Na darmowym serwerze www republika.pl (wlasnośc Onet) zostala
    > zalozona prywatna strona. Tzw. "chaker" dokonuje podmiany strony. W
    > odpowiedzi na prośbe interwencji admini onetu odpisują, ze to
    > uzytkownik odpowiada za uzycie hasla dostepowego do stron, powolując
    > sie na wlasny regulamin, który glosi, m.in., ze:
    >
    > "Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
    > [...]
    > za skutki wynikle z wejścia w posiadanie, przez osoby trzecie, hasla
> [...]

    Znam sytuacje w ktorej pare osob na czacie onetu bawilo sie w podmienianie nickow
    osob tam przebywajacych.Oczywiscie nie jest wina onetu ze te osoby mialy na onecie
    pytania do hasla w stylu "imie mojej mamy" albo "ulubiona marka samochodu",ale
    pare osob ktorym ukradziono hasla wyslalo maile do c...@o...pl i admini podeszli
    do sprawy powaznie zwlaszcza ze taki chaker (najnizszego lotu jaki mozna sobie
    wyobrazic) uzyskiwal tym samym dostep do poczty osoby ktorej przechwycil
    haslo.Konsekwencje byly i sa takie ze onet odcial te osoby od dostepu do czata i
    zalozyl bany na ip.Oczywiscie mozna to ominac ale przynajmnij widac ze onet czasem
    bierze powaznie pod uwage takie zachowanie.A podmieniane strony przez jakiegos
    dzieciaka i to strony w ktora ktos wlozyl przeciez troche roboty to powazniejsza
    sprawa i ja na twoim miejscu bym nie odpuscil i dalej nekal mailami adminow
    portalu.

    - PzKw Panther Pawel -
    - gg 2561349 -