  • Data: 2008-10-28 12:33:45
    Temat: Re: wiza do polski a EU
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-10-2008 o 13:22:03 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > [...]
    >

    > Z tego co wiem, zezwolenia na pobyt (np. tzw. karta czasowego pobytu)
    > upoważnia do przejazdu przez terytorium Schengen.

    tak w ciągu 5 dni, tylko kto to sprawdza, gdzie i jak ? skoro nie ma
    kontroli, niema sprawdzania dokumentow, nie ma wczytywania dokumentow w
    komp ? podczas zwyklej kontroli przypadkowej ?
    czy dane o przekroczeniu granicy są w SIS i np. szóstego dnia niemiec
    wykryje obcokrajowca z polską kartą ... to co ?

    --
    Tomasz Renik jestem