  • Data: 2012-09-14 08:29:55
    Temat: Re: windykacja-stalking
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Sep 2012, Marek Dyjor wrote:

    > dodajmy że ewentualne prawo do egzekucji powinno wygasać w chwili gdy zostaje
    > wystawiony dokument uznający że wszelkie rozliczenia są zamknięte miedzy
    > podmiotami.

    Mylę się, czy tak jest?

    > Np przy rozwiązaniu umowy.

    A nie nie.
    Ty się domagasz, aby przykładowe "rozwiązanie umowy" skutkowało
    *automatycznym* uznaniem że "wszelkie rozliczenia są zamknięte".
    To jest ISTOTNIE INNA sprawa!
    Po pierwsze, poproszę aby taki wniosek był lepiej wyrażony niż
    statystyczna polska ustawa ;)
    A po drugie, bardzo by mnie bawiło co byś powiedział, jakbyś
    to Ty usiłował wypowiedzieć lub rozwiązać umowę, bo wykonawca
    jest nierzetelny. Napisałeś co napisałeś - z tego co napisałeś
    jasno wynika, że *po* wypowiedzeniu umowy nie miałbyś prawa
    dochodzić swoich roszczeń. Czyli albo siedzisz z rozgrzebanym
    mieszkaniem i się sądzisz, albo rezygnujesz z wszelkich roszczeń.

    I do kompletu miałbyś zakaz zbierania danych "innych niż tytuł
    wykonawczy", jak tu ktoś to postulował.

    pzdr, Gotfryd